Op 1 maart is het Nationale Complimentendag, een dag die draait rond positiviteit en appreciatie. NV Mathieu Gijbels grijpt deze gelegenheid aan om binnen het bedrijf de campagne “Zeg Maar Goeiendag” te lanceren. De nationale campagne rond “Zeg Maar Goeiendag” werd begin dit jaar gelanceerd met als doel de angst in de samenleving een halt toe te roepen. Om samen de vicieuze cirkel te doorbreken aan de hand van één kleine actie: Goeiendag zeggen. “Als aannemersbedrijf streven we ernaar om bouwdromen van onze klanten waar te maken, om levenslange relaties op te bouwen. Onze projecten zijn één lange keten van samenwerkingen, die zoveel fijner verlopen als we gewoon Goeiendag zeggen” licht Herman Verwimp, directeur Marketing en HR toe.

Vanochtend vonden alle medewerkers van NV Mathieu Gijbels en Gijmacon een “Zeg Maar Goeiendag” kaart op hun bureau, in het magazijn, het atelier of in hun camionette. Van Gent, over Nijvel, tot Opglabbeek en Ellikom. Dit is een oproep naar aanleiding van Nationale Complimentendag: om een compliment te geven aan collega’s, buren, enz. om hen te laten weten dat je hen apprecieert. Want positief met elkaar omgaan, geeft kracht en vertrouwen. Maar niet enkel vandaag maar het hele jaar door.

Voordenkersmentaliteit

Daarom lanceert Mathieu Gijbels net vandaag opnieuw de campagne “Zeg Maar Goeiendag”, die het hele jaar loopt. Herman Verwimp verklaart: “De campagne sluit nauw aan bij ons HR-beleid. Onze medewerkers, die we de Voordenkers noemen, beschikken over verschillende kerncompetenties, waaronder klantgerichtheid en samenwerkingscapaciteit. Want hoe kunnen we eraan denken om in een bouwteam samen te werken zonder goeiendag te zeggen? Ook een aangename werksfeer begint met een goeiendag. De vriendelijkheid van ‘Zeg Maar Goeiendag’ zit als het ware ingebakken in onze Voordenkersmentaliteit.”

Goeiendag zone

Sinds de aanslagen in Parijs en in Brussel, tracht de burgerbeweging nóg meer aanhangers warm te maken voor het initiatief dat getrokken wordt door Fons Van Dyck van communicatiebureau THINK BBDO en dat nationaal veel navolging kent bij zowel verenigingen, bedrijven als mediapartners.

Bij Mathieu Gijbels worden niet alleen de eigen medewerkers warm gemaakt om Goeiendag te zeggen. Ook bezoekers worden aan het onthaal en doorheen het bedrijf attent gemaakt dat ze een Goeiendag-zone betreden. De lanceringsactie op Complimentendag werd alvast enthousiast onthaald door de medewerkers. Doorheen het jaar zal de “Zeg Maar Goeiendag” actie nog regelmatig bijval krijgen.

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen

Geen