Coördinator Serviceprojecten

Het bedrijf
Hoe Mathieu Gijbels industriebouw persoonlijk en menselijk maakt

NV Mathieu Gijbels is een toonaangevende aannemer in de Belgische industriebouw. Sinds 1969 werken we aan een vooruitstrevend en vernieuwend professioneel bouwbedrijf waarin onze familiale waarden centraal staan. Vandaag delen we die overtuiging met meer dan 300 collega’s die we De Voordenkers noemen.

De Voordenkers zijn ervaren vakmensen die een brede beroepskennis aanvullen met klantgerichtheid en empathie. Zij willen groeien en hun klanten ontzorgen. Want Voordenken is antwoorden geven vòòr de vragen komen. Voordenken is onze instelling en drijfveer bij Mathieu Gijbels. Voordenken is de motor van onze groei. Zo realiseren we elk jaar 150 projecten in België, Zuid-Nederland en Noord-Duitsland. Het resultaat daarvan zijn enthousiaste klanten en een omzet van 85 miljoen euro.

Dat is geen doel op zich, maar vooral een gevolg van onze visie en werkwijze. Mathieu Gijbels streeft een levenslange klantenrelatie na, gevoed door tevredenheid, veiligheid en onberispelijke kwaliteit. Dat is de basis van al onze activiteiten: nieuwbouw, service & onderhoud en renovatie. Daarin creëren we dezelfde uitstekende beleving met een breed team. Want Voordenkers vinden we in alle domeinen, expertises en beroepen. Omdat Voordenken een attitude is. Het is een kenmerk van ondernemende, creatieve professionals die willen groeien. Herken jij jezelf in dat profiel? Kom ons team dan versterken en neem contact op met Mathieu Gijbels. Welkom!

Lees meer
Over de job
We willen onze afdeling Service en onderhoud versterken met een Coordinator.

Onze coördinator is een M/V die een verschil kan maken. Een professional die een uitgebreide technische kennis combineert met empathie en inzicht in hoe service de klanten kan helpen. Want vooruitzien is ook Voordenken.

  • De coördinator staat dicht bij de externe klant, telefonisch, analyseert hun vragen, vormt een inzicht in de noden en buigt dit om in een concreet voorstel :  dat kan zijn
  1. Een calculatie van kleine bouwkundige aanpassingen
  2. Een schadebestek voor de verzekeringen
  3. Regelen van snelle interventies igv noodgevallen
  • Onze coördinator ontzorgt interne klanten/projectleiders door hun te ondersteunen in de nazorg.
  • Onze coördinator plant en organiseert mensen en middelen met het oog op een vlotte en correcte uitvoering.
  • Onze coördinator verwerkt de rapporten van de technici voor een vlotte afhandeling, bijsturing of facturatie.
  • Onze coördinator is samen met een collega verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie en planning van de interventies.

Daarom beschikt hij/zij over een hogere opleiding, heeft affiniteit met bouw en afwerking en heeft hij/zij een uitgesproken goesting om mensen te ontzorgen.

Hij/zij is in staat om klanten gerust te stellen bij een dringende service opdracht of vraag en kan hier vlot mee omgaan.

Hij/zij krijgt een kick van een goede oplossing en vindt opleveren fijn. Verbale vaardigheden helpen hem op weg om zijn doel te bereiken.

Hij/zij kan en durft zich telefonisch uit te drukken in het Frans. Onze Franstalige collega’s staan hem hierin graag bij.

Ben jij en ken jij jezelf in dit profiel, laat het ons dan snel weten! Ons team is klaar om je aan boord te halen.

Kerncompetenties van Voordenken in Service en onderhoud

1. Hoe je tevreden klanten maakt

Het is jouw rol om externe klanten te ondersteunen door goed te luisteren naar hun behoeften en een voorstel op maat uit te werken. Dit te organiseren, de uitvoering te plannen en het financieel af te ronden. Alleen al door onze aanpak en oplossingsgerichtheid heeft de klant vertrouwen in ons.

2. Hoe je Professionele nieuwsgierigheid en dienste stelt van de Service

Onze coördinator heeft een open geest en gaat telkens op zoek naar betere oplossingen. Luistert hiervoor naar de techniekers en leert uit hun verhalen. Hij denkt mee om het aanbod van Service te vergroten.

3. Technische en functionele Expertise

Vanuit je technische kennis weet je de vragen van klanten om te zetten in oplossingen op maat en binnen het budget van de klant.

4. Hoe je als Coördinator meewerkt aan het resultaat van de afdeling

Je slaagt erin voorstellen aan te bieden waardoor de externe klant zijn problemen opgelost ziet. Hierdoor creëren we vertrouwen en mogen we rekenen op terugkerende klanten. Je volgt bijgevolg de aanmeldingen, ovv offertes en bestekken, op en weet deze in opdrachten om te zetten.

Voor interne klanten zoeken we oplossingen met een verhoogd kostenbewustzijn.

5. Hoe je omgaat met opportuniteiten en uitdagingen

Service is antwoorden bieden op onvoorziene uitdagingen, daarom ben je oplossings- en kwaliteitsgericht. Een flexibele houding en stressbestendigheid typeren je.

 

Het aanbod van Mathieu Gijbels voor onze nieuwe Service Coördinator

Een verantwoordelijke en afwisselende functie binnen een stabiel en financieel gezond bedrijf. Binnen een sterk en fijn team. Je rapporteert aan de Manager Service en werkt nauw samen met hem en de collega’s.

Een werkgever die ruimte creëert waar mensen goed en aangenaam kunnen werken.
Een competitief salarispakket, compleet met extralegale voordelen, waaronder een firmawagen.
Opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

Informeren, overleggen of solliciteren?

Interesse voor deze functie? Stuur dan je motivatiebrief met uitgebreid curriculum vitae naar:

nv Mathieu Gijbels
Chantal Vanaken
HR Manager
Industrieweg Noord 1161
3660 Opglabbeek

of via mail naar chantal.vanaken@gijbels.be.

Lees meer
Jouw profiel
  • Communicatief
  • Stipt
  • Klantgeoriënteerd
  • Oplossingsgericht
  • Open geest
Een professional die een uitgebreide technische kennis combineert met empathie en inzicht in hoe service de klanten kan helpen.
Ben jij de ideale voordenker om ons team te versterken?
Het team

Voordenkers die gaan voor een maximum resultaat!

Volg William..

Ontdek het verhaal van Voordenker William hier.

"Ontzorgen zit in onze genen"
Jimmy Mebis, Manager Service & Onderhoud