Noodgevallen

Heeft uw gebouw dringende hulp nodig? Contacteer onze Serviceafdeling onmiddellijk

+32 (0) 89 819 195

Altijd bereikbaar: 365 dagen, 7 dagen op 7, 24uur op 24.  Ook tijdens het bouwverlof! Bij noodgevallen zijn we binnen enkele uren ter plaatse.

  • Binnen de 24u:
    • voorlopige herstelling zodat u het werk kan hervatten
    • bestekopname

Ook verlenen we telefonische technische bijstand bij expertiseverzekering.

Na akkoord op het bestek volgt de uitvoering.

 

Niet-dringende interventies

  • Binnen de week:
    • Nodige vaststellingen doen + foto’s nemen
    • kort hierna volgt een schadebestek
  • Definitieve herstelling:
    • Na akkoord van schadebestek maken we een afspraak voor uitvoering  volgens uw noden/wensen

Veelgestelde vragen

Kennis
Waarom is een schadebestek nodig?

Schade door bijv. een ongeval, natuurfenomeen of inbraak zorgt voor ongemak, ongerustheid , werk- en toegangsbelemmering, enz.

Verzekeringsmaatschappijen eisen een correcte opname van de schade en betalen enkel de schade uit die vooraf vastgesteld is. Het is dus belangrijk dat het schadebestek volledig en correct opgemaakt wordt. 

Wij zorgen voor:

  • Voorlopige herstelling om gevolgschade zo veel mogelijk te beperken of zelfs uit te sluiten.
  • Opname van de schade voor bestek
  • Volledige offerte voor verzekering voor definitieve herstelling
Jimmy Mebis
Manager Service & Onderhoud
0032 89 819 195