Home Onze werkwijze
Samenwerken
Zet uw werfhelm maar op. Want ook u bent lid van ons bouwteam. Bij Mathieu Gijbels is het bouwproces een wisselwerking tussen klant, aannemer, architect en bouwfirma. Zodat we in elk stadium kunnen bijsturen, en het project zo goed mogelijk aan uw wensen en noden kunnen aanpassen.
Onze bouwplanning begint bij u.
Nog vóór de eerste schets op papier staat, nemen wij al uw bouwzorgen van u over. ‘Ontzorgen‘, noemen wij dat. En dat begint met aandachtig luisteren: wat zijn uw wensen? Waaraan moet uw gebouw voldoen om straks een heerlijke werkplek te zijn voor u en uw mensen?
Voordenken zit in ons bloed.
Onze mensen zijn ‘Voordenkers‘. Ze denken altijd een stap vooruit, kijken verder en leggen de lat hoger. Met kennis van zaken en een warm hart voor bouwen. De perfecte afwerking van uw droomgebouw begint al bij de nauwgezette voorbereiding van onze voordenkers.
Bouwen is duurzaam.
Als vooruitstrevend bouwbedrijf, zijn we erg bezorgd voor ons ons klimaat en zien we de noodzaak om de ecologische voetafdruk van bouwactiviteiten te verkleinen. We zetten ons dan ook proactief in om één van de duurzaamste bouwbedrijven van de Benelux te worden. In onze strategie is duurzaamheid hét centrale thema, met aandacht voor People, Profit en Planet. In willekeurige volgorde.
BIM: bouwen met een slim plan
Met BIM realiseren we uw bouwproject eerst virtueel. Conflicten komen dan aan het licht nog voor er 1 steen gelegd is. Zo verloopt het bouwproces zelf heel vlot en ontspannen. Want met BIM zijn architect, ingenieur, vakman én uzelf altijd up-to-date en 100% gerust.
Onze baas heeft 312 persoonlijkheden.
Er hangt iets in de lucht bij Mathieu Gijbels. De chique managementterm kennen we er niet voor, wij spreken gewoon van oprechte betrokkenheid. Iedereen voelt zich verantwoordelijk voor het bedrijf. Mathieu Gijbels, dat zijn eigenlijk 312 topmanagers in 1 hecht team.
Wij zijn een lerende organisatie.
Om het voordenken goed te laten verlopen, is luisteren naar elkaar cruciaal. Van onderuit speuren we elke dag naar de kleinste oneffenheden in onze werking. Die pakken we meteen aan. Zo blijven we alsmaar kostenefficiënter worden en vooral: onze mensen voelen dat er geluisterd wordt naar hen.